2012. január 21., szombat

New Look Western csizma - Jelenlegi ára: 1 500 Ft +

Most egy nagyon dögös New Look western csizmát vehetsz meg!
Beleírt méret 38-as de az én 37-es 23-23. 5cm-es lábamra kényelmesen jó. Az elejére és a hátuljára egyforma pillangók vannak hímezve! Túl sokat nem hordtam kb 3x mert én a teletalpú csizmákat részesítem előnyben ezért a talpa is szinte újnak mondható de nagyon megtetszett amikor megvettem! Az orránál nagyon feldobja az arany díszítés ami igazi western jelleget kölcsönöz neki! Sajnos a képek nem adják vissza hogy milyen szép mert vakuzáskor megfénylik. Színe szerint barna de nem tiszta barna hanem olyan márványos jellegű. Ha bármi kérdésed van írj!!


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-24 19:38
. New Look Western csizma - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Fontos